You’ve got mail!

14 februari!

De dag dat iedereen officieel uitspreekt toch blij met elkaar te zijn.
De dag dat de burn out van bloemisten z’n aftrap krijgt en waarin rode kaarsen en kaarten met clichéteksten niet aan te slepen zijn.
Unieke glimlachen van een TNT-bezorger die anonieme liefdesaanzoeken doorspeelt.
Schattig!

Mijn man beweert dat de postbode ernstige griep heeft en kijkt verontwaardigt als de brievenbus ongevuld voor het huis staat.
Op 14 februari verander ik van een s’ochtends optimistisch liefdesmokkel in een s’avonds teleurgestelde huisvrouw.

Ik weet dat ik te pas en te onpas roep dat valentijnsdag een commercieel geneuzel is voor hopeloze veertigers, maar een liefdesboeket zou mijn tafel niet misstaan en ik wil ook een kaart waarop staat dat ik de enige ben die mijn partner gelukkig maakt en dat een leven zonder mij een leven zonder adem is.. Zoiets??

In plaats van een Lionel Richie dvd staat er (volgens mijn man) een goede pot voetbal op de tv-agenda en de zogenaamde vaas gevuld met mijn lievelingsbloemen heeft plaats gemaakt voor een stevige Hertog Jan.

Naja, ik gooi mijn principes maar weer hard aan de kant, neem een goede borrel en proost samen met m’n vent op de gezondheid van de postbode!

Over Eline

Wie ben ik? Ik ben Pien! En ik schrijf. Alle kleine, gigantische, chaotische, onbelangrijke en levensbelangrijke vragen geven mij stof om te schrijven. Van politieke kwesties tot schnitzels in de pan! Ik hou van kinderen, lezen, shoppen, high heels, nagels bijten en ongegeneerd pyamadagen houden. Op dagen dat ik mezelf ben zie je een drukke, optimistische en chaotische dame. Op de dagen dat ik mezelf niet ben, schrijf ik mijn leukste columns. Ik ben Pien, maar ook weer niet. Voor iedereen die me niet kent, ben ik namelijk Eline Willemse. Maar vanaf nu, mag u Pien zeggen.

Geef een reactie

